Hur går det med era sadlar, fortfarande himmelriket?
Längtar sååå mycket tills jag har råd att köpa en...
Ja, jag älskar den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med era sadlar, fortfarande himmelriket?
Längtar sååå mycket tills jag har råd att köpa en...
Ring och förklara så borde vilken vettig affär som helst ta tillbaka sadeln. (Vad var det för en förresten? )Well... Jag beställde min sadel i mitten av maj, tror det var 12 maj. Har fått bekräftelse och allt, till och med UC, nån vecka efter beställning. Den har fortfarande inte kommit. I slutet på juli efterlyste jag den och då skulle den komma i en leverans första veckan i augusti. Inte ett ljud.
Nu har dessutom min häst blivit utdömd och nån fin sadel lär jag inte behöva (även om jag ska behålla hästen). Så jag funderar på att annulera beställningen, vilket ju borde vara ok även moraliskt efter en leveranstid på minst 3,5 månad när det är utlovad 6-8 veckors leverans..?
Det är en Fina, eller borde vara en Fina. Jag vacklar hela tiden, vill egentligen ha sadeln, men mycket har ändrats sen jag beställde och då plus att det har dragit ut så på tiden.Ring och förklara så borde vilken vettig affär som helst ta tillbaka sadeln. (Vad var det för en förresten? )
Nu är sadeln på väg till mig. Jag hoppas såklart att den ska passa, oavsett om jag bara kan rida rakt fram i skritt i skogen
Nya hästen passar den nog inte tyvärr, han har begåvats med hög manke. Så det är ju lite synd.
Är du säker? För jag har ett vidare järn som jag kan testa med.Kanalen blir bredare ju bredare koppjärn du lägger i. Om du har medium/smalt koppjärn blir det 3 fingrar, har du medium/wide och/eller wide blir det 4 fingrar.