Men sisådär.
Säljaren har läst här i tråden och jag får tillbaka pengarna.
Säljaren har läst här i tråden och jag får tillbaka pengarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en Maxflex Valentin och blir lite osäker på vilken butik man ska höra av sig till angående koppjärn efter att ha läst om @DarkInNight eskapader Tar gärna emot PM på en kundorienterad butik som tillhandahåller dem!
Stämmer det att Wintec-järnen passar?
Men det kan ju vara så att de har mycket att göra eller något liknande. Det tog några dagar för mig också att få svar från dem.Den butiken jag använt mig av har varit jättebra tills nu..
Har mailat angående koppjärnen med bilder m.m. för 4 dagar sen och inte fått något svar alls så verkar inte vara någon affär som är hjälpsam med koppjärnen
På min binomial funkade inte wintec koppjärnen, dom va för korta.
Men det kan ju vara så att de har mycket att göra eller något liknande. Det tog några dagar för mig också att få svar från dem.
Vilken modell har du? Valentin?
Bommen blir helt klart smal på mitten i min sadel men inte alls för smal.
Förlåt, är nog jag som snurrat ihop Binomial o Nico. Tänkte på de långa stropparna. Det har ju iaf Valentin.
På hovis Binomial kändes det precis som att det var just bommen som hamnade innanför bossar mot ryggraden. Den liksom gick in/blev väldigt (typ 2 fingrar) smal...
Funderat lite till. Alltså jag kan känna bommen på min typ hela vägen med lite våld. Iaf där du visar bild. Du kan inte känna om din är typ av eller något?