Maxam/Griffin HB allround Fish

S

__Stilett__

Finns ju en Maxam och en Griffin Fisch på H***s nu, man kan ändra vidder själv. Ngn som sett dessa sadlar eller provat dom? Vilken är mjukast att rida i tro? dom verkar ju vara lika i funktionen så att säga.

Jag har en vanlig Griffin och den är jätteskön att rida i. Dom är nog ganska lika uppbyggda men griffinsadlarna är ju lite mer påkostade och det kan säkert finnas mer stoppning i sätet på dom så jag skulle tro att griffin är mjukast att rida i.

Liknande trådar

Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
12 361
Senast: ylvalill
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 395
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Att provrida på en ny ridskola tycker jag är både spännande och lite jobbigt. Spännande säger väl sig självt, men det jobbiga för mig är...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Har haft en Maxam Young Rider hemma på prov som låg jättebra på hästen, o jag gillade den också, enda problemet är att den är för vid...
Svar
10
· Visningar
4 066
Senast: sissu
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat