Max vikt/längd

Status
Stängd för vidare inlägg.

Peace91

Trådstartare
Hej, jag ska nu försöka leta någon bra liten tjej som vill börja rida min lilla sötnos :) Men undrar vad man ska sätta som max på både längd och vikt för att rida henne? kanske svårt o säga men kanske ungefär. Hon är inte så mkt riden, mest bara "inriden" o lite tömkörd o dylikt, o ja så hon har nog inte så jätte mycket muskler så än.;)

Hon är en british spotted pony (så hon är "smäckrare" än en shetland) och fyller 4 år om ett par dagar, hon är cirka 110 cm i mkh. jaa mer än så vet ja inte vad ja ska säga :laugh:

vet inte om den här länken funkar men de är iaf en bild på henne HÄR
(bilden är lite knäppt underifrån)

hoppas nån kan svara :-)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 677
Senast: Jerseyite
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 385
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 090
Senast: LiviaFilippa
·
Islandshäst Hej! Jag är inte direkt någon van islandshäst ryttare och har aldrig riktigt förstått det där med vad som bör vara max längd och vikt i...
Svar
19
· Visningar
6 132
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama