Max nyheter

Youmeoh

Trådstartare
Känner att jag bara måste starta en tråd (lite likt Gammelns Maraboutrådar ;))
I morgon släpper Max sina nya vegorätter :love: Vilka angenäma bekymmer som kommer uppstå med mer än en köttfri burgare på menyn! Och alla verkar ju supergoda dessutom!

Någon mer än jag som delar detta I-lands-dregel-problem?

Svar till "Kommer behöva spendera mer tid på gymmet" :o

Jag har sett fram emot det här ett bra tag! Tyvärr är jag lite kräsen av mig och kommer nog bara vilja äta halloumiburgaren (som låter/ser mycket god ut!) och bönburgaren. Jag äter på Max ungefär 1 gång/vecka så det är mycket välkommet att ha lite mer att välja på.

Mvh/hon som borde sluta dricka lyxshaken varje gång.

Jag är jäkligt pepp på att testa dem, de låter riktigt goda allihopa. Deras greenburgare är min favorit bland snabbmatskedjornas vegoutbud, så jag har hyfsat höga förväntningar på de nya. Tror att det får bli en halloumiburgare på lördag, faktiskt.

Och vad lyxigt det kommer att kännas att faktiskt ha något att välja på framöver!

Och flera verkar vara glutenfria! Jippi! Om man nu ska lita på det. Ser ju lite mörkt ut med tanke på att de marknadsför halloumisallad med matvete som glutenfritt.. ;)

Har ni smakat. Vad tycker ni?
Jag provade halloumi igår tyckte den vart lite torr brorsan tog mexikanska och den var super god blir definitivt den nästa tillfälle

Jag är i valet och kvalet om jag ska testa halloumin eller inte. Jag har bara ätit det en gång tidigare och tyckte inte om det då, men det är kanske gott i en burgare?

Åh, jag älskar Max vanliga vegoburgare, ska bli spännande med fler alternativ. Synd bara att jag har 10 mil till närmsta Max :(

Skulle vilja testa halloumi, men sist jag åt det (grillad) så smakade det vidrigt, bara gummi. Smakar burgaren likadant? För isåfall kan jag ju skippa det :p

Är inte vegetarian men vart sugen att smaka de nya ändå! Så igår blev det lite akutmat på Max, och provade då Crispy Mexican. Tyvärr inte så crispy som namnet kan antyda, är väl gurkan som står för krispet :p Men det var god! Hade dock lite svårt för bönburgarens konsistens, den "fastnade" i gommen tyckte jag. Annars bra och god! Ska nog prova Halloumi burgaren nästa vända :)

Jag har varit orimligt peppad inför det här, jag får också våndas i beslutsångest när jag ska äta snabbmat nu :D

Provat mexikanska burgaren och Oumph-mackan. Den första var riktigt god, som en spicey variant av greenburgaren. Den andra var lite slabbig och väldigt stark, men god! Gillar texturen i Oumph, och den är nog lite lindrigare om man ber att få slippa jalapeñon.

Äter inte superofta på Max, men har en restaurang lägligt placerad på andra sidan vägen hemma.

Jag var där igår och testade haloumiburgaren. Jag som älskar haloumi tycker inte att burgaren var någon höjdare, för lite haloumismak och för mycket annat. Gott, ja, men inte vad jag var ute efter. Smakade på kompisens (Crispy?) Mexican som jag tyckte var riktigt god!

Testade halloumiburgaren idag. Jag gillade att det inte var en jättetjock skiva utan lätt att bita av, konsistensen hade de fått till fint också - inte alls seg. Tyckte om att den inte var översaltad också vilket halloumi ofta kan vara. Tyckte om majonäsen/såsen till också - en bra kombo. Denna blir det fler gånger! :up:

Testade Spicy mexican idag till lunch!

4/5, supergod! Skippade osten då jag inte tycker det passar i en burgare :D

Nästa gång ska jag testa Oumphmackan!

Varit riktigt sugen på att åka in till stan och köpa med burgare hem :d Med det får nog bli hemlagade burgare idag istället och Max någon gång när jag ändå är i stan :cry: Fram tills dess kan ni väl ha hunnit med att recensera alla så att en vet vad en ska välja? Tar nog med mannen så att vi kan köpa två olika (som jag kan äta :devil:) men bönburgaren låter riktigt intressant!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka