Alindra2000
Trådstartare
Är det ngn mer än jag som har en extremt "mattesjuk" hund? En av våra hundar blir så intensiv när jag är hemma att det nästan är lite jobbigt. I soffan ska hon ligga i mitt knä, i sängen liggandes över mina ben, ligger hon på golvet ska hon ha minst en tass på min fot, duschar jag vill hon ligga i badrummet, hon är konstant i samma rum som jag vad jag än gör faktiskt. osv osv.
Hon har inga problem att bli lämnad ensam hemma så ingen separationsångest då inte. Det är bara när jag hemma. Men aldrig har jag varit med om maken till kontaktsökande intensiv hund trots att jag är uppvuxen med kennel och mååånga hundar. Är bara husse hemma är hon normalgosig och går gärna undan och vilar ifred så fixeringen är bara runt mig.
Hon har inga problem att bli lämnad ensam hemma så ingen separationsångest då inte. Det är bara när jag hemma. Men aldrig har jag varit med om maken till kontaktsökande intensiv hund trots att jag är uppvuxen med kennel och mååånga hundar. Är bara husse hemma är hon normalgosig och går gärna undan och vilar ifred så fixeringen är bara runt mig.