Mattes fårskinnspad

angelic-a

Trådstartare
Är det någon som vet vad märkningen på mattes fårskinnspaddar står för? Jag har en padd som är märkt med VS, är det en allround- eller hoppmodell?

Ska köpa en till och vill ha en likadan men vet inte om jag ska beställa hopp eller allround.

Är det någon som vet vad märkningen på mattes fårskinnspaddar står för? Jag har en padd som är märkt med VS, är det en allround- eller hoppmodell?

Ska köpa en till och vill ha en likadan men vet inte om jag ska beställa hopp eller allround.
Kolla med butiken du ska beställa från?

Älskar fö min mattes, haft så mycket nytta av den.

Men det ska ju finnas en modell som "bara" är hoppmodell. Hur är den märkt då?

Det enda jag sett som varit märkt hopp är schabrak/vojlock med inbyggd padd, då har den varit märkt S/J, kanske är hoppadd också märkt så om den nu finns :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 059
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 943
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 812
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka