Mått på startboxar

Topolino

Trådstartare
Någon som vet måtten på startboxar alt. vet lämpliga mått på övningsstartboxar? Hade tänkt mig att svetsa ihop ngt liknande denna:

gatetrain.jpg

Sv: Mått på startboxar

tänkte du göra det själv? imponerande hur händig du e isf, ja kunde inte ens bygga ett modelhus av glasspinnar i skolan :crazy:
Det är bara o springa med måttband till närmaste bana:)

Sv: Mått på startboxar

Japp, den blir säkerligen inte lika fin men annars är det inga problem att svetsa ihop ngt liknande. Ingen raketforskning direkt. :cool: Tänkte jag skulle slippa åka hela vägen in till täby med måttbandet...

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Myzan87
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 597
Senast: Badger
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 313
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar