Mätt o belåten

Ragatan

Trådstartare
Här vilar mitt lilla monster
050128003.jpg

efter att han knyckt mina bruna bönor (fläsket brydde han sig inte om :confused: )

Tror minsann han är lite tossig ;)

Konserverade champinjoner, rödbetor, bruna bönor o gurka.
Är det mat för en katt???

Sv: Mätt o belåten

Min katt serverade hunden ett halvt kg köttfärs innan idag :smirk: Hunden ser ut som en boll :D

Han har förmodligen försökt få upp påsen på diskbänken och råkat putta ner den på golvet där hunden tagit över.. kan inte tänka mig att han delade med sig till katten när han väl satt tänderna i det :p

Säg inte det, jag har sett bra team work mellan hund och katt förut. Min gammelkatt och familjens gamla stövare gjorde en kupp i köket. Katten hoppade upp på diskbänken och puttade ner en blåbärspaj på golvet och sedan stod de båda och slafsade i sig. Ingen såg det iofs, men det är enda tänkbara sättet och båda djuren var misstänkt nöjda när vi kom hem och de var blåa i ansiktet :rofl:

Maja stal precis en kycklingfilé och sprang iväg med, jag lyckades fånga henne med kameran :) Rått kött är det bästa hon vet, och hon morrade och fräste vilt när jag försökte ta det ifrån henne (Hon får gärna äta råa kycklingbitar, men en 100 grams filé är inte bra)
Hanoo älskar starka kryddor, tacofärs, chili con carne :d

Min Cocos älskar avokado, majs och oliver.... hmm kan inte vara normalt.. *s*
En dag förra året så skulle jag göra en älggryta... och snabb som tusan var hon där och snattade kött.. *s*
De är roliga de små liven. :love:

Liknande kupper har skett å vårat hem.
Mors gamm-katt, äckligt förtjust i hundmat, hjälpte valparna att få ut 10 kilos säcken med foder över hela golvet. :crazy:

Har en kompis med hund och katt som har ett gott samarbete.

Hon hade fixat en lever i ugnen som skulle bli hundgodis för framtida träningar men medans hon fixade och skar upp levern så ringde telefon eller på dörren. Så hon lämnade köket och djuren för ett tag när hon kom tillbaka så stod katten på bordet och åt samtidigt som han puttade ner bitar i till hunden som stod under.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
676
Senast: Asko
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 829
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 436
Senast: Juli0a
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 487
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka