Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns både välling och gröt som vid den åldern är "fullfoder".
Den gröten jag växlade in på som första mat (jag var den som grötade-inte ammade ) och den var komplett fullfoder.
Gröten ifråga var Nestles för de minsta barnen och finns på ICA.
Välling är ju en näringscocktail utan dess lite, så de får nog garanterat i sig vad de behöver.
Sen är ju frågan varför man skulle välja att ge enbart välling vid den åldern...
Jag undrade bara om man KUNDE göra det.
Självklart får bebben både bröstmjölk vanlig mat och kex att gnaga på (även tandborsten tuggas det på)
Men vissa dagar är lite stressigare än andra och då brukar det bli enbart välling.
Började känna mig som världens sämsta mamma där ett tag...
Det finns än idag dagar då Tobias, 2½, bara stoppar i sig välling. Iof runt 5-6 flaskor. Han äter allt i vanliga fall men det kommer sådana dagar ändå. _Hitills har han överlevt med gott hull och myror i brallorna undrar vilken drog de stoppar i vällingpaketen ibland
Hästnyheter Ingen aning. I mitt fall i Halland vilket var längesedan ansåg LS att jag hade ekonomisk verksamhet med mina 2 hästar och heltidsjobb på...
Foder & Strö Ett perspektiv....
En av mina ettårshingstar fick åka till en kompis eftersom vi båda hade varsitt ensamt hingstföl. Hon hade inte fått...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.