Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har provat Middagsfrid, Linas Matkasse och Hello Fresch. Stora skillnader! Middagsfrid avslutade jag snabbt, men Linas Matkasse har jag haft i flera år och Hello Fresch i ett drygt halvår. Vi tar hem någon kasse varje vecka.Vi har lite smått börjat fundera på att beställa hem matkassar för att få lite mer variation i maten... Vad har nu bukefalister för tips om detta... vilka företag är bra, har hyfsade priser etc... Alla tips emottages tacksamt....
Registrera betalkort och att de tar betalt för leveransen är ju inte samma sak. De debiterar ju inte innan du har bekräftat beställningen.Alltså, hello fresh skulle jag vilja prova. Men varje gång som jag vill kolla menyer osv måste man regga sig inkl betalkort och att de tar betalt för första leveransen INNAN man ens får se om man kan äta det! Det är magstarkt tycker jag. Har en del allergier tyvärr.
Vi har lite smått börjat fundera på att beställa hem matkassar för att få lite mer variation i maten... Vad har nu bukefalister för tips om detta... vilka företag är bra, har hyfsade priser etc... Alla tips emottages tacksamt....
Menar du att det är honung i matkassen? För mig vore det ingen hit eftersom jag är biodlare och har egen fin honung.Vi har kört Icas matkasse och kör Hello fresh sedan några månader.
Icas imponerande inte, vi har knappt sparat ett enda recept. Den vegetariska kassen gick inte hem hos barnen och maten i familjekassen smakade ingenting. Instämmer med personen ovan, sallader mitt i vintern kändes inte så inspirerande. Och sjukt mycket inlagd paprika i recepten!
Jag älskar Hello fresh, så inspirerande och gott. Blir oftast mer än 4 portioner. De levererar dessutom till oss som bor 4 mil ut på vischan.
Enda minuset är att en del produkter är importerade, typ honung från Cuba... Sambon har gnällt över för mycket ugnsrostad potatis också.