Matfors 26/2

Gnist

Trådstartare
Vilka fler ska dit?
Jag ska dit med 3 blt-troll. Första gången för alla tre på utställning :crazy: så jag lär ha händerna fulla...

Sv: Matfors 26/2

Jag ska som sagt dit med mitt odjur.
Vilket blir första gången på utställning för både mig och honom :eek:

:) Jo vi har ju skvallrat lite innan..

Det är första gången för alla tre "monster" fast inte första gången för mig ;)
Har dock kommit på att jag är en handler kort :confused: :crazy: Har du lust att ställa upp om det hinns med tidsmässigt?

visst kan jag göra det, om du törs släppa någon av dina hundar i närheten av någon som verkligen har noll koll på hur det egentligen går till :o :angel: ;)

Från ingen till 2 nybörjare som vill testa :) Jättekul :bow: Ni får gå med varsin så långt det håller

mm, måste dock se till att virra runt i ringen med min egen först och främst, men som sagt,
hinner jag med hjälper jag gärna till med någon av dina små också :)

Nu har PM:et kommit och jag går i Ring 2 som hund nr: 21, 23 & 24.
Så jag lär gå med mina hundar ca 2 timmar innan din lille ska in i ringen :) Om man nu räknar på deras 15 hundar/timme..

Senast ändrad:

Gnist skrev:
Vilka fler ska dit?
Jag ska dit med 3 blt-troll. Första gången för alla tre på utställning :crazy: så jag lär ha händerna fulla...
Jag hade tänkt, men var för seg på att anmäla oss, jädra klantarsel är jag :o

Gnist skrev:
Du kan ju vara publik, så kan vi ha en miniY-länsbuketräff :)

Näää, nu är det annat inplanerat, vi ska till Norge under vackan :love: och sen är vi fast här hemma hela helgen då vi blir djurvakt åt en annan bonnläpp.
En annan gång kanske? kommer väl fler utställningar och någon gång (om jag törs) lär väl mitt odjur vara med också :angel:

Maj
*21 – Skk Nat Ånge

Oktober
*08 - Skk Int/Cacib Sundsvall

Ska jag på i alla fall :)

Nu börjar det dra i hop sig och är det verkligen möjligt att det bara är jag och Yeah, som ska dit och ställa :confused:
Nåväl, vi lär ha kul i alla fall med våra 4 små "monster" som inte varit på någon utställning tidigare ;)

Jo, vi lär nog ha rätt fullt upp båda två, oavsett om det kommer fler bukare eller inte ;)
Själv håller jag tummarna för att unge herrn vaknar upp och har en bra dag så att han verkligen visar hur snygg han är och inte bara irrar omkring :D

Stort TACK till Yeah, som var min handler idag. :bow: :bow:
Hon lotsade min 1½-åriga hane fram till 1:a ,HP och BIM
Inte ett helt lätt jobb, med en yrshig terrierhane som aldrig varit på utställning förut :banana:
Hoppas det gick bra med din egen lilla tuffing också :)

Lillvalpen 8 månader fick: 1:a, HP, Bir-valp och BIG-4
1-årstiken fick: 1:a, HP, BIR och placerade sig alldeles utanför BIG-placering.

Alla tre hundarna fick Jättefina kritiker, så jag är jättenöjd med dagen :)

Kunde dock inte ladda in korten på datorn :mad:..Ska prova igen sedan och se om det går bättre då..

Åh va kul att det gick bra för dig. Jag tror att nästa gång det är utställning borde vi samla ihop ett buke gäng och träffas i ett hörn. Ni kan hålla utkik eller lyssna efter en liten tjej med en sjungande schäfer. :rofl: vi var på istrav i Fränsta och när jag släppte ut min hund ur bilen började han snacka med alla tikar. Det var rätt pinsamt att stå med en schäfer som oar och gruffar för att han inte fick hälsa och pussas.:D Men men , med lite träning går det nog över. Än en gång grattis.:bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 490
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 743
Senast: fixi
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 168
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama