stjarnhimmel
Trådstartare
Jag är ett svetto.. idag tog jag tex en liten lugn promenad på en halvtimme och blev rejält blöt under armar och på ryggen. Problemet med det är att jag också har eksem och känslig hud tex under armarna samt att jag blir nedkyld och lätt sjuk. Så jag har försökt hitta bra material att ha som torkar lätt.
Så vilket material ska tröjorna ha? Jag har provat de flesta träningströjor som finns hos kedjor. Men problemet är att materialet också måste vara jättemjukt pga eksem, fibromyalgi och annat. Jag går mest omkring i mjukiskläder som typ mjuka sovkläder. Och de jag provat hittills har varit för hårda eller irriterat huden.
Jag har storlek 54/56 vilket gör att utbudet redan från början är mindre.
Så- vad ska jag ha? Extremt mjuka kläder som torkar fort och i stor storlek? Var hittar jag det?
Så vilket material ska tröjorna ha? Jag har provat de flesta träningströjor som finns hos kedjor. Men problemet är att materialet också måste vara jättemjukt pga eksem, fibromyalgi och annat. Jag går mest omkring i mjukiskläder som typ mjuka sovkläder. Och de jag provat hittills har varit för hårda eller irriterat huden.
Jag har storlek 54/56 vilket gör att utbudet redan från början är mindre.
Så- vad ska jag ha? Extremt mjuka kläder som torkar fort och i stor storlek? Var hittar jag det?