Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!! Nu var det visserligen extrapriset som gjorde det billigare hos GG, men varför var hampafröna i pappåsen inte nersatta mestIrriterande att hampfrön är billigare att köpa i plastlåda än papperspåse.
Skiljer 30 kr per förpackning.
Häng dem högt utan att katten kan klättra upp.Fågelbord som är säkert mot riktigt duktiga jägare i form av ladugårdskatter, hur gör man?
Vilken söt!Jag vann en matare idag istället
Visa bifogad fil 41085
Be charken ta hem talg istället, talgbollarna kan innehålla palmolja.Vilken söt!
En sån där kan man ju göra själv om man har något loppisporslin - hmmm...
Alla mina matare behövde påfyllning idag! Nu är dom hungriga.
Jag går i reklambladet från GG att det var bättre pris på talgbollarna igen, jag ska svänga förbi på måndag och fylla på. Ska titta efter större matare också
Måste kolla på det!!Be charken ta hem talg istället, talgbollarna kan innehålla palmolja.
Be din handlare ta hem om de inte redan har. Jag köper på Citygross i Uppsala, finns det inte redan framme så har de fryst som de tar fram så mycket jag vill ha. Det är väldigt mycket lägre kilopris dessutom än vad bollarna kostar. Jag har en matare som jag tror var för bollar när jag köpte den men som jag stoppar ner stora bitar av talg i till fåglarnas förtjusning.Hur får man tag i talg till egna fettbollar? Har kört med ister tidigare år men talg kanske är bättre?