Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemska "släktingar" jag har... Mvh/Scata
SMHI säger oxå att kylan blir långvarig.Nu har det tillkommit två ekorrar här. Dom har fått egna Matare som dom besöker varje morgon.
Vidare kan jag tala om att kylan kommer till Skaraborg. Ca 250 GR ister har gått åt bara idag!! Fåglarna har vräkt i sig fett. Talgbollar och ister. Även frön och nötter har det gått åt i mängder. Vattnet har jag sämre koll på.
Men fortfarande så är det mycket drygare med skalade solrosfrön än vad det är med dom med skal.
Intressant och tack för rapportMen fortfarande så är det mycket drygare med skalade solrosfrön än vad det är med dom med skal.
Köper på granngården.Intressant och tack för rapport
Har du hittat någonstans där dom säljer till bra pris eller är det GG du köper av?
Jag kommer att fasa över till skalade efter att dom jag har tagit slut, för nu är jag less på skal... Kära vovven har fått för sig att solrosfrön är GOTT och det gör inget om det bara är skal = jag får kratta skal varje dag
Vad har hänt med bilen?Får hoppas på att mina frön räcker nu ett tag
Våran bil pajade förra måndagen så nu får jag åka buss till affärer. Svårt att ta en stor säck med frön på bussen...
Den la av helt och hållet. Är dödVad har hänt med bilen?
Fy vilken skit.Den la av helt och hållet. Är död
ja, den ska skrotas nu.Fy vilken skit.