Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste att talgbollarna inte ens är gjorda på ren talg.Mina kokosbollar är mycket uppskattade av småfåglarna. De väljer dem före talgbollarna. Känns bra!
Jag läste att talgbollarna inte ens är gjorda på ren talg.
Mina är bortskämda och vill inte ha ister men det borde fungera. Jag har ca 2 kg talg kvar men ska se om jag kan få tag på mer idag.Kan tänka mig det..
Nästa gång ska jag ha i lite talg. Fast ister är lättare att få tag i, går det lika bra eller är det inte lika gott?
Mina är bortskämda och vill inte ha ister men det borde fungera. Jag har ca 2 kg talg kvar men ska se om jag kan få tag på mer idag.
Om de inte har kan man beställa hem, jag köpte > 6 kg igår, tömde City Gross. Grannen fick 3 kg till sina småpippisar.Man får be butiken ta hem talg va? Ister har jag sett i paket i kylen, men inte talg.
Äsch jag kan köpa ett paket ister och testa! Äter de inte så gör de inte
Här älskar de äpplen. Päron äter skatorna och räven upp.Maken hängde ut ett päron. Talgoxe spanade, tog ett pickande, såg frågande ut och sen har ingen ens testat. Så frukt var inte populärt här.
undvik margarin. Bättre med smör eller ister.Mitt fågelgodis går åt här. Mest staren och koltrastar, men även småfåglar.
Tog kokosfett, margarin, solrosfrön, russin och havregryn.
Ok. Varför?undvik margarin. Bättre med smör eller ister.
Inget levande bör äta margarin. Bara massa konstiga tillsatser.Ok. Varför?
ok, får bli smör nästa gång jag gör fågelgodisarInget levande bör äta margarin. Bara massa konstiga tillsatser.
Har gjort nya fågelgodisar, denna gång på smör.ok, får bli smör nästa gång jag gör fågelgodisar