Mat till fåglar

sofia77

Trådstartare
Hur länge matar ni fåglarna ute?
Har haft jordnötter och talgbollar till fåglarna i vår skog under vintern men hälde upp de sista nötterna idag och bollarna är slut.Klara dom sig tro eller ska jag köpa nytt i morgon? Tänk om det blir kallt igen? Just nu är det plussgrader.

Sv: Mat till fåglar

Jag fortsätter mata ett tag till, just nu är det fruktasnvärt dåligt med mat ute och skulle det knäppa till (som det gjort här nu), så klarar de sig inte om vi matat dem fram till nu.

Mina får frön och kokosfett som jag hällt i krukor och hängt uppochner i träden - mycket uppskattat:), de får talgbollar och viltfågelblandning med.

Sv: Mat till fåglar

Åker nog en sväng och köper lite talgbollar i morgon. Det är rätt trevligt att titta på fågellivet.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
782
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 033
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar