Mat i Malmö! Vart ska vi gå?

AbCdE

Trådstartare
Sista tråden var från 2021, så mkt kan ha hänt sedan dess. Så, förslag på BRA mat i Malmö, inte allra dyraste prisklassen, önskas :bow:

OBS! En måndag!

Senast ändrad:
Beroende på tid såklart men Papis i saluhallen, Grand Italian som @Lingon sa, supertrevligt men boka i tid. Kin Long om ni är sugna på asiatiskt, Green Mango för thai, Storasyster Mastio för goda pizzor!

Vi var på Karl-Mikael för några veckor sedan, fantastiskt gott! Mysigt och avslappnat men med mat som om det vore en restaurang med stjärnor och vita dukar… rekommenderar till alla!

Liknande trådar

Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 724
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 328
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
492
Senast: Pilot
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
3 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka