Mat i Malmö! Vart ska vi gå?

AbCdE

Trådstartare
Sista tråden var från 2021, så mkt kan ha hänt sedan dess. Så, förslag på BRA mat i Malmö, inte allra dyraste prisklassen, önskas :bow:

OBS! En måndag!
 
Senast ändrad:
Beroende på tid såklart men Papis i saluhallen, Grand Italian som @Lingon sa, supertrevligt men boka i tid. Kin Long om ni är sugna på asiatiskt, Green Mango för thai, Storasyster Mastio för goda pizzor!
 
Vi var på Karl-Mikael för några veckor sedan, fantastiskt gott! Mysigt och avslappnat men med mat som om det vore en restaurang med stjärnor och vita dukar… rekommenderar till alla!
 

Liknande trådar

Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 166
Senast: Caoimhe
·
Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
486
Senast: Pilot
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 159
Senast: Enya
·
Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp