Du är dööödhemlig gör en plötslig attack och käkar Snurrfian mitt på ljusa dagen ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är dööödhemlig gör en plötslig attack och käkar Snurrfian mitt på ljusa dagen ...
Serriöst, du skyddar någon annan för att lura den utpekade goda som med stor sannolikhet får spioninfon. I så fall förtjänar du att dö.Ja jag tyckte du kändes god, därför jag höll med dig, för att det du skrev kändes logiskt....
Jag fick en återupplivning av en god andeDu är döööd
Serriöst, du skyddar någon annan för att lura den utpekade goda som med stor sannolikhet får spioninfon. I så fall förtjänar du att dö.
Om Lobelia är ulv så är ängeln en klant
vågar du vara så säker?Om Lobelia är ulv så är ängeln en klant
Jepp, det är det. Jag som ängel skulle givetvis tala om för den som får spioninfon att jag är god.Ouch... jag försökte bara vara lite mindre egoistisk genom att skydda någon annan. Är det så fel?
Sen tjafsade jag lite här och där för att roa mig lite och försöka dra med mig folk lite hit och dit. Eller snarare ulvarna.Jepp, det är det. Jag som ängel skulle givetvis tala om för den som får spioninfon att jag är god.
Sen tjafsade jag lite här och där för att roa mig lite och försöka dra med mig folk lite hit och dit. Eller snarare ulvarna.
Ja det var en bra taktik att skydda mig själv det har du rätt iJa det funkade ju bra för dig, du lever ju än, så det var uppenbarligen en strategi som fungerade för att lura oss allihopa ända till slutet...
Förresten så skyddade jag cirkus vid första DLJa det funkade ju bra för dig, du lever ju än, så det var uppenbarligen en strategi som fungerade för att lura oss allihopa ända till slutet...
har alla röstat?@Paddington blir det ngn uppdatering ikväll eller kan jag sova?
Förresten så skyddade jag cirkus vid första DL
Jag medJag kan rösta åt henne