Ska vi nu ha en "startfråga" för att dra igång aktivitet är det då inte bra om den räknas som OnT? Tänker på bollens nu nollade röst, det blir lite knivigt att hålla reda på att man inte får ta med sånt som LL varit med och diskuterat när det är flera sidor bakåt och man inte minns vem som först tog upp vad, och så en himla massa färgade inlägg dessutom som det är nu. En tanke bara för oss som kanske är allmänt förvirrade eller har tidsbrist
Särskilt DL1 om hälften av inläggen inte räknas.
Efter att ha tjusat juryn med min paradrätt på tid och skalat potatis som en gudinna så lyckades jag tydligen ta en plats här ändå. Jag kör på löjligt enkelt-stilen och drar ihop en röra med crème fraîche, chilisås, curry, vitlök, lite sambal etc kryddning för dagen, i med räkor och sedan en bra pasta till.
Noterar att Q fått en röst i skrivande stund, svårvärderat.
Efter att ha tjusat juryn med min paradrätt på tid och skalat potatis som en gudinna så lyckades jag tydligen ta en plats här ändå. Jag kör på löjligt enkelt-stilen och drar ihop en röra med crème fraîche, chilisås, curry, vitlök, lite sambal etc kryddning för dagen, i med räkor och sedan en bra pasta till.
Noterar att Q fått en röst i skrivande stund, svårvärderat.