Måste varit något i maten idag...

Status
Stängd för vidare inlägg.

YorkWann

Trådstartare
...för tre av ettåringarna hade bajsat löst över hela ryggen :crazy: Det var bara att ta av allt, och in i duschen :crazy:

vilka blöjor tycker ni är bäst? :p
 
Sv: Måste varit något i maten idag...

Vi är Willys-fan! Vi använder den traditionella varianten (inte byxblöja) och är väldigt nöjda, dessutom är de billiga!:bump:
 
Sv: Måste varit något i maten idag...

Pampers Active Fit !

Men sedan Eskil (förhoppningsvis) slutat med det massiva lösbajsandet nöjer vi oss med lite för stor storlek på Bambolina, funkar också och är mkt billigare.
 
Sv: Måste varit något i maten idag...

Libero är det som gäller hos oss! Men jag har hört att willys ska vara lika bra, så jag funderar på att prova dom..
 
Sv: Måste varit något i maten idag...

Vilket skit-prat! :D

Stundtals ångrar jag mitt yrkesval och önskar att jag arbetade med de där minsta.

Du har tillfälligt botat mig. 1 000 Tack! :D
 
Sv: Måste varit något i maten idag...

Av pappersblöjor: Liberos blöjbyxa
Men vi använder bara tygblöjor och jag gillar mina hemsydda pockets bäst. Lika smidiga som pappersblöjor, mycket billigare, vi slipper bära hem blöjor och ut blöjsopor och så är dom mycket finare.
 
Sv: Måste varit något i maten idag...

Vi använder också i stort sett bara tygblöjor, även på dagis. Hemma blir det billiga vikblöjor, "borta" pocketblöjor. Men vi har ett rervlager med engångsblöjor och då köper vi alltid Coops blöjor eftersom de är de enda som är svanenmärkta, och vi tycker de är bra också.

Favoriten när han var mindre och vi använde lite mer pappersblöjor (innan vi upptäckte pocketblöjor) var nog Willys eller Libero. Pampers har vi aldrig använt, jag tycker de stinker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 860
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 700
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Sonen äter inte så mycket mat. Vid frukost, lunch och middag sitter vi till bords och han får smaka på allting som vi har på tallriken...
2
Svar
20
· Visningar
1 448
Senast: amsway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp