måste man vara två?

M

mosig

det här med "färdknäppen"

har ju hört att det är något i sperman som sätter igång ev. förlossning men kan det inte vara något mer?
typ, rörelserna, känslan och inte minst om man lyckas få orgasm?
jag har ju en man som vägrar mig sex då han tycker att det känns obehagligt nu när jag är gravid men kan jag inte kanske fixa till det lite själv genom att onanera ganska frekvent? :idea:

nu fattar jag ju självklart att det inte är något vetenskapligt faktum men iaf, någon nytta kanske det kan göra?

Sv: måste man vara två?

Jag var i samma sits som du (med en man som inte tyckte det var kul efter v 25 ungefär) men jag fortsatte på egen hand så länge jag nådde! :D Tror definitivt att orgasmer är bra både före och efter förlossning, även om det inte sätter igång det kanske så tränar man ju muskler, släpper loss endorfiner och så är det ju skönt! Kan knappast tänka mej några bättre knipövningar än orgasm haha.

de där med knipövningarna hade jag inte alls tänkt på, SMART :bow:

men hade ju varit trevligt om man kunde få trycka ut bebis också snart.

min man har inte velat sen vi fick reda på att jag var gravid, EN gång efter det har vi haft sex och det var inte så himla skoj då heller eftersom man märkte att han inte riktigt gillade läget och tog det överdrivet försiktigt..

haha ja min tittade typ åt andra hållet och jag riktigt kände hur han tänkte "måtte det vara slut snart"

men jag är inte den som är den, tycker han inte det är tändande med en bebis i magen så slipper han :D jag kan fixa njutningen själv, man ska ju ändå ha nåt å göra!

Angående om det sätter igång eller inte så tror jag inte det har samma verkar som spermier, visst finns det nåt i sperman som sätter igång det, fast det är egentligen alldeles för lite så man skulle behöva ha sex typ 300 ggr på ett dygn för att det ska verka. Men OM livmodertappen är mogen så kan beröring sätta igång förlossningen, lite samma som de gör vid hinnsvepning.

min livmodertapp är kraftigt påverkad vad nu det betyder.
har ju fått stoppa förlossningen två gånger och bebisen vill uppenbarligen ut.
tänkte att på tisdag har jag V36+0 och då lär dom ju inte göra något för att stoppa upp det så tänkte bebis skulle ut då ungefär.. :cool:

Jag försökte onanera mycket när jag ville ha ut min andra son... Men det hjälpte inget. Dock hjälpte nog promenaden på 8km en hel del....

aha, kanske är värt att prova!!

när jag skulle få min dotter var jag på g*kås och rände runt i åtta timmar och dagen efter kom hon ut med en jäkla fart!

har även hört något om att man kan dricka risin-olja, har dock ingen aning om vad det är :confused:

aha, kanske är värt att prova!!

när jag skulle få min dotter var jag på g*kås och rände runt i åtta timmar och dagen efter kom hon ut med en jäkla fart!

har även hört något om att man kan dricka risin-olja, har dock ingen aning om vad det är :confused:

Det har jag dock hört kan vara farligt för barnet. Att man kan få för kraftiga sammandragningar så barnet mår dåligt, om det är sant eller inte vet jag inte.

oj då, ja det låter ju inget vidare!

har aldrig sett det i affärer utan det var svärmor som sa att man använde det förr

googlade lite och hittade detta:

"Dricker man ricinolja får man liknande symtom som vid en kraftig maginfluensa, och smärtsamma sammandragningar då livmodern drar ihop sig till ingen nytta. Livmodern retas nämligen av att tarmarna kommer igång, och inte för att bebisen är på väg att födas. Ricinolja kan naturligtvis, i få undantagsfall, göra att värkarbetet startar men med en katastrofal följd. Förlossningen kan gå för fort och mamman riskerar att inte hinna med, eller in till BB.
Det finns ett par fall där mammor som testat ricinolja nästan har, eller har, förlorat sina barn pga av för snabb förlossning. "

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 386
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Blir säkert långt och virrigt, vet inte vad jag vill, skriva av mig kanske bara... Köpte en ettåring för några år sedan, den växte och...
2
Svar
27
· Visningar
4 125
Senast: Liten
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 597
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30