Måste få skryta lite...

Priscilla

Trådstartare
.... men kom just hem från utställning i Larv, och Goliat fick CK, Certifikat och blev BIR!!!!!:bump::bump::bump::bump:
Jag är så himla stolt! Han skötte sig ypperligt, ställde upp sig som att han aldrig har gjort annat och sprang väl helt okej (den biten kan man slipa lite på)
Men alltså, jag dansar på små moln här!:love::love:

Ignorera min skärm och min enormt konstiga min på bilden (Goliat är alltså hunden till höger på bilden):
n545724844_532210_8819.jpg

Hur gick det för er andra som ställde i Larv?

Sv: Måste få skryta lite...

Grattis till dig o din fina hund;)

Men vad har hänt me Kooikrarna? Alla jag sett på sistone har ju knappt nån päls.. Var e den böjlande kragen, de rikliga fanorna och den härliga svansplymen?:confused: Det var ju det som gjorde dom så vackra :love: så synd att vår Tippex hade så dåligt lynne men jag saknar honom iaf:cry:

Grattis!! :bump:

Min vän ställde sin unga borzoihane där. Det var andra gången han ställdes ut och han blev 2a med HP. Han fick otroligt fin kritik och min vän + alla i vår bekantskapskrets är verkligen nöjda. :laugh:

GRATTIS!! :banana::bump::banana::bump:

Jag vill veta vad det stod på kritiklappen! (Snälla, skriv det i vinthundstråden, jag kommer nog kolla den oftare än den här :p)

Grattis Grattis!!!

Min vänninas Husky blev BIS VALP 1 =)
Så vi firade hela vägen från Skara till hässleholm=)

För mig gick de skit fick mitt livs första 2:a domaren tittade inte äNs på min hund av 14 st så fick 4 st 1:or ILLA!!!

Skriver kritiken i vinthundstråden :laugh:
Åh vad fin hon är din lilla tjej :love: Kortet på din avatar är ju underbart

Det kan ju jag berätta då :p.

Det var bara elvis och en hane till i den gruppen och då blev Elvis etta. Sen när det var han mot tiken så blev han tvåa, men vi fick en stor BIM rosett iaf, och HP :). Så så illa gick det inte.

Ska nog ställa ut honom den 28:e och 29:e juni också. En av dagarna har specialklubben för shih tzu sin utställning, så det blir intressant. Bara massa shih tzu och förhoppningsvis mer deltagare i valp klassen då. Det kanske var våran grej trots allt. Det är ganska trevligt att åka iväg på utställning :). Men då får jag ju inte klippa honom, och det blir varm i sommar med all päls..

Liknande trådar

Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 226
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Vi var ju på utställning på Gotland förra helgen, hade förhoppning om att få ett CK på min lilla skrutt men hade inte väntat mig mycket...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: simba_112
·
D
Övr. Hund Eftersom den tidigarre tråden om detta dog ut så lägger jag in en ny tråd där folk kan skryta över sina fina hundar =) däribland jag...
2
Svar
30
· Visningar
2 192
Övr. Hund Jag bara Måste få skryta av mig lite.. för jag är SÅ stolt! :) Första gången i min lillkilles liv som han var ute på "marknad" idag...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur