Måste bara...

Hussen

Trådstartare
lägga in en länk till Nya Zealändsk TV från igår.

Mark Todd red en "invitational" endagars i helgen i Qeenstown, NZ. Tydligen den första terrängbana han ridit sedan han slutat tävla. Inte helt väntat resultat kanske lol

Film här

Sv: Måste bara...

Fasen att jag missade det.:(
Händer det nåt annat i NZ?
Råkar vara där närmsta två veckorna innan jag åker vidare tii Aussie?

:rofl:

Vad kul att se honom rida igen. Tyckte ju att han slutade alldeles för tidigt.

Har ju haft förmånen att träna för honom när han var i Sverige och det var en upplevelse ut över det vanliga :bow:

Man måste klicka på om man har bredband eller uppringt modem. Fattade inte det först, ser nästan ut som en annons. Kanske det du missat?

Gick fint att se här. Man ser ju hur snabbt man tappar "timingen", så att det är färskvara även för de ouppnåeliga, är ju tydligt... Men kul att se tycker jag

Han är ju min "barndomsidol"!! :love:

Jag saknar honom i FTcirkusen. Och Blyth Tait med för den delen, fast han är väl med än...

Kiwi-snubbarna kan sina hästar.

Senast ändrad:

Åh vad kul att se honom i sadeln igen... han kommer alltid vara den bästa i mina ögon:love:...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 135
Senast: ameo
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 849
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka