Måste bara...

A

Amania

vissa min nya råtta saga, ja hon lär få heta så brist på fantasi just nu så namnförslag e välkommna.

dscn1255_orig_SE.jpg

dscn1256_orig_SE.jpg

dscn1257_orig_SE.jpg

dscn1258_orig_SE.jpg

tror hon är en mink eubk mm men inte hundra på färgen

Sv: Måste bara...

Ååh så söt! :) Men Saga är ju ett fint namn!

Gaah vilken sötnos :love: Saga låter finfint tycker jag, passar henne :)
Hur många rådisar är det du har nu? Hur har det gått för argbiggan?

går dåligt med argbiggan. hon verkar inte klara av att bo ivanlig bur var ganska lugnt när hon bode i akvariet men nu atckerar hon när man öppnar burduren. sen att hon attackerar när man säger nej oxå. antal råttor 10 utan surisen

Aj då, det låter inte kul :( Kanske kan vara att hon är säkrare i akvariet när hon inte ser folk runt omkring? Råttor ser ju inte genom glas så...
Själv skulle jag nog göra som med Gudrun och allvarligt fundera på avlivning... Om hon är stressad vill säga, det mår ju ingen råtta bra av. Själv har jag sån tur så Gudrun klarar iaf av att bo med de andra och trivs bra med de, bara mig han är rädd för. Börjar dock se smått osäkerhet mot andra råttor och har börjat bråka en del så du får hålla tummarna för att det bara är en fas och han kan fortsätta leva... :crazy:

Åhoj, nu har du fler än mig ju :D Gaah jag är skitavis på en bekant. Hon har köpt två nya honor, en bew och en bl rex :love:

jo just nu har jag det men alice kommer bli avlivad. i avkariet är inge vidare häller då man aldrig vet om hon ska attackera. väldigt svårt med både mat och vattnet på innsidan sen att hon e en hejare att ta sig ut var en annan sak. frågan är även hur mycket dem igentligen ser genom gallert pappa har påstot att ser dem inte genom glas borde dem inte direk se mycket av det som händer utan för.

Ok. Stackarn, men det blir nog bäst så... :(
Genom glas ser de bara skuggor av det som händer utanför. Galler blir ju som vanligt, om man nu inte gör som Sivert och bara ignorerar och fortsätter sova... :P

okej.
fast avlivning lär inte kunna bli av förns ivår. vill nämligen kunna begrava henne på direkten villket e lite svårt just nu.

hoho så gör alla mina när dem sover e dem vakna dock springer dem fram

Senast ändrad av en moderator:

Ok.
Själv funderar jag på kremering när det är dags (hua, att man ens kan tänka på sånt redan nu :eek: Fast Rex och Reno har ju inte så långt kvar så...), gäller bara att ha pengar till det också. Svindyrt ju :crazy: Annars får det bli att gräva ute oavsett, om det så ska till sprängmedel för att få till en grop.

Samma här, bortsett från Rex och Reno då. De gamlingarna sover hellre, sover massor numera. Stackarna börjar åldras :(

Hälsar från mamma Lolita förresten, hon fyller ett år idag :)

va fyller lolita år idag.
kremering skulle jag nog aldrig ha råd med

usha va inne i en zooaffär idag där fåglarna (lr ja två "lovebirdshannar(om jag nu minns rätt)) skrek så jag fick ont i örona tycker då synd om kaninen som bode i det rummet

Senast ändrad av en moderator:

Jepp, och igår fyllde Diva :) Gaah, kan inte fatta att de inte är mina små bebbar längre.

Och Grogg har vuxit massor, ökat 50 gram på ett par veckor bara :eek: Är nu uppe i mysiga 490 gram, fortfarande växande skulle jag tro. Mysmage har han också :D
Och Tarja har vuxit om morsan sin också :eek: Fast det börjar bli på G med bantning för henne om magen växer mer :P

Samma här. Fast jag ska kolla upp priser iaf och försöka skrapa antar jag. Hoppas jag iaf :crazy:

490g fan lika mycket som tuomas juh (lr det han vägde i fredags iaf) börjar bli en stor pojk.
tarja börjar bli fet låter det som

Och mer blir det hoppas jag :) Hoppas han blir en liten bjässe, precis som pappa Sivert (som fö vägde 644g)

Hehe jepp, snart så :D Får hålla extra koll på hennes vikt, just nu är det ok men blir magen större men inte kroppen så får det bli bantning för hennes del :-)

Mi kom jag å tänka på när jag såg. :D

Mikrovågsugn är å andra sidan mitt drömnamn, men mest kille?

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 119
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: valy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 322
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V