I

Idasagare

:devil:
Usch ibland för massmedia. Var får det allt ifrån? Idetta fallet jag tänker på har de inte ens pratat med ryttaren men skriver ändå en artikel där de säger vad ryttaren sagt. Frågan är vem de pratat med? Och ven som sagt vad?
Jag ringde och fick till svar att de pratat med x och y. Men inte ryttaren själv. :crazy:

Kom igen Aicha. Försvara kåren!:idea:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Massmedia

Ja, jag tolkade det också som om journalisten pratat med Hanna. Vilken dålig stil, jag hade blivit tvär-ilsk. :mad:

Men snälla nån, han kan ju inte på allvar skriva att "säger Hanna till Bladetsporten" om han nu inte ens har pratat med henne?! :devil: Det är klart att man ibland snappar upp ett citat här & där, men det där är ju ren lögn! Och jag som tyckte att han hade gjort en klar förbättring av hästjournalistiken på KB, men uppenbarligen är han helt ute & cyklar nu. Jag blir så trööööött. Snacka om att sätta käppar i hjulet för alla oss andra, folk slutar ju snart helt att lita på journalister, vilket kommer att göra att folk inte säger flaska till slut.

Om ett par år kommer jag & tar över där nere, men jag är inte så sugen på Kristianstad just nu.. :angel: ;)

jag fattade ingenting vad du menade.
Ända tills jag läste att ryttaren inte ens varit i kontakt med journalisten .. :eek::eek:
Väldigt dåligt gjort.

Ja, jag tolkade det också som om journalisten pratat med Hanna. Vilken dålig stil, jag hade blivit tvär-ilsk. :mad:

Ja och det är inget ovanligt.. fast det har tidigare varit sådant som Hanna står för. Denna gång var det mycket felaktigheter. :crazy:
Han har tom citerat JJ tidigare utan att pratat med honom...

Å andra sidan så skriver han MYCKET om hästsport i tidningen OCH det har skett ett lyft. Sporten syns! :idea:

Han bad om ursäkt om det blivit fel och han är lite speciell så det är svårt att vara arg... Han sätter inte heller rubriken själv.. och det tror jag på. Snacka om fotbollsterm :angel:

Nu pratade han med Hanna efter avdelningsridningen så han har pratat med henne... fast inte om det som han citerar.

Så jobbar de väl? De där :devil:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 956
Senast: Angel
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 395
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 083
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024
  • Liten fodertunna?