Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde skriva att både min hästmassör och min ET sagt att man masserar före ridning, därför gör jag det. Inte heller kiropraktorn har sagt att man ska massera efter, utan före. Däremot har jag för mig att man inte ska massera efter men minns inte varför. Du kanske kan ringa din ET?
Och min säger annorlunda
Masserar man efter ridning så är musklerna mjuka och då hittar man alla knutor som kan finnas, så fick jag sagt till mig.
Sedan så är det så att har man en knuta så trycker man sönder den vilket ökar blodgenomströmningen..
Men det kanske beror på vilken typ av massering man gör. För när vi gått ignom hästarna här hemma så skall de inte arbetas dagen efter
Och min säger annorlunda
Masserar man efter ridning så är musklerna mjuka och då hittar man alla knutor som kan finnas, så fick jag sagt till mig.
Sedan så är det så att har man en knuta så trycker man sönder den vilket ökar blodgenomströmningen..
Men det kanske beror på vilken typ av massering man gör. För när vi gått ignom hästarna här hemma så skall de inte arbetas dagen efter