nightcrawler
Trådstartare
hur ser det ut på söndagen, är det väldigt utplockat eller vågar man åka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ev ute efter ett täcke i 145-155 och nått fint schabrak och pannband. Inget jag prompt måste ha. Men då kanske jag skulle chansa om sällskapet inte får ledigt.
Ofta kan man ha tur och köpa något till bättre pris på söndagen, har aldrig upplevt att jag inte hittat det jag vill köpa. Men är det något speciellt man måste ha tag i, så kanske de andra dagarna är bättre.
hållet med. men det finns mycket mer och roligare grejerTycker det är länge sedan man kunde fynda på mässan. Det är i stort lika dyrt som i vanliga fall.
Det som är bra med mässan är ju att det mesta finns så man kan klämma, känna och prova. Så man provar helt sonika det man vill ha på mässan och sen beställer man på nätet till bättre pris . Jag köper nästan inget på mässan utan att googla nätpriset först. Vissa nätbutiker som inte finns på mässan brukar dessutom passa på att ha rätt fina rabatter under mässhelgen.Tycker det är länge sedan man kunde fynda på mässan. Det är i stort lika dyrt som i vanliga fall.
Det som är bra med mässan är ju att det mesta finns så man kan klämma, känna och prova. Så man provar helt sonika det man vill ha på mässan och sen beställer man på nätet till bättre pris . Jag köper nästan inget på mässan utan att googla nätpriset först. Vissa nätbutiker som inte finns på mässan brukar dessutom passa på att ha rätt fina rabatter under mässhelgen.
hållet med. men det finns mycket mer och roligare grejer