V

voltigehoppare

vad tar ni ET:are för en massage å genomkoll av hästen? är det stor skillnad från häst till häst, område och person?

Sv: massage

*puttar*

eller får man inte göra såna här trådar?

jamenar , räknas det som annons? för det var det inte menat som :banana:

Jag kan inte tala för vad equiterapeuter tar men eftersom de inte verkar vilja svara kommer här ett svar från en dipl hästmassör: Jag tar 320 kr inkl moms för massagebehandling. Priset brukar variera över landet beroende på konkurrensen.
mvh
Lejonelle

Min ET tar 400+moms. Då använder hon laser, nålar och använder ett superduper-magnettäcke. Samt den vanliga behandlingen så klart.
/Somi

Jag kan ju svara att min massör tar 430 kr/häst (inkl. moms). Då har hon även gått ca 10 utbildningar (inte bara vid axelsons).

tack så mycket för svaren :bow:

nån mer som vill berätta? :)

Det var ju lite lustigt, jag hade precis tänkt skriva och fråga detta... Alltså hur mkt man får betala för massage! Jag har nämligen tänkt utbilda mig till massör. Har du oxå det? Jag tror faktiskt på den branchen även om man inte blir rik... Vi bor ju långt ifrån varandra så vi behöver ju inte konkurrera då iaf... :)

voltigehoppare skrev:
tack så mycket för svaren :bow:

nån mer som vill berätta? :)
Jag tror att jag betalade ca 400 kr för behandling som tog ca 45 min. Det var jag nöjd med för jag såg resultatet direkt.

ni råkar inte veta någon runt värmlands området som kan ta sig tid att ta en ponny i karlstad?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
18
· Visningar
1 777
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 568
Senast: mars
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 134
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?