Dax igen och med dagens ledtrådar var det lätt att avslöja woodoodockan... (med en snabb Googling)
Hans Rosenfeldt
Japp, jag håller med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dax igen och med dagens ledtrådar var det lätt att avslöja woodoodockan... (med en snabb Googling)
Hans Rosenfeldt
Sambon tror fel. Den är 100% Johanna NordströmSambon tror Linnea claesson som draken.
Många ledtrådar pekar motVem är korpen?! Man har ändå fått några ledtrådar nu.
Var tvungen att googla henne. Aldrig hört talas omSambon tror fel. Den är 100% Johanna Nordström![]()
Många ledtrådar pekar mot
Robert Wells
Har ju också varit med i kvarteret skatan som de var inne på.Tittar lite i efterhand eftersom jag ser det på play.
Korpen och nycklar. Robert Wells? Nycklar i pianot, magi i hans pianofingrar. ?
Jag vill inflika att jag sa det redan i inlägg #14Japp, jag håller med!
och med dagens ledtrådar blev det tydligare att så är fallet...Jag vill inflika att jag sa det redan i inlägg #14![]()
Nycklar = keys = tangenter. 88 i förra programmet = antal tangenter.Tittar lite i efterhand eftersom jag ser det på play.
Korpen och nycklar. Robert Wells? Nycklar i pianot, magi i hans pianofingrar. ?
Men ska erkänna att jag kände mig lite lost över över veterinär etc, men kände mig säker med klubban på slutet igen.och med dagens ledtrådar blev det tydligare att så är fallet...
haha, jag har sett videon med sjöbjörnen i grodmansdräkt! Men jag hittar den inte nu...Nya funderingar ikväll?