Näje, en ledtråd var ju omvänd katt. Nassim-missan.Jag tror att roboten är Alexander Hermansson!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näje, en ledtråd var ju omvänd katt. Nassim-missan.Jag tror att roboten är Alexander Hermansson!
Ahh det missade jag!Näje, en ledtråd var ju omvänd katt. Nassim-missan.
jag tror ni har gissat rätt bra, fyller på med Victoria Silvstedt som isvargenVad tror ni idag? Hos oss tror vi:
Draken - Johanna Nordström (säker)
Korpen - Tobbe Blom
Isvargen - osäker!
Roboten - Nassim Al Fakir (säker)
Fåret - Christina Schollin (säker, avslöjad)
Voodoodockan - Hans Rosenfelt
Jag vill verkligen veta vem godisautomaten är!!Jag är däremot mer osäker på vilka det är i första programmet...
Efter att ha googlat runt lite är jag helt säker på Sjöbjörnen, men de andra har jag verkligen ingen aning om.
det gissas på t.ex Jimmy Jansson på instagram. Och Daniel Norberg.Jag vill verkligen veta vem godisautomaten är!!
Haha, jo har noterat att de namnen är med i gissningarna. Tänker att Jimmy Jansson borde falla bort för han vann ju inte Bert talangjakten, väl?det gissas på t.ex Jimmy Jansson på instagram. Och Daniel Norberg.
(och Martin Stenmarck, men det tror jag inte, han låter inte så)
Det var jättesvårt men roligt!Jag tror att godisautomaten är Jimmy Jansson och sjöbjörnen John Lundvik. Resten har jag ingen koll på
![]()
Jag tror att roboten är Alexander Hermansson!
Jo jag har svarat på ett tidigare inlägg att jag missade den ledtråden.Jag tror definitivt att roboten är Nassim Al Fakir. Ledtråden omvänd katt avgjorde det. Nassim baklänges blir Missan.
Har tittat i efterhand på gårdagens program. Korpen tror jag är Håkan Hellström. En av ledtrådarna var 88 , H är åttonde bokstaven i alfabetet, 88 var gjort av rep med det mönster Håkan brukar ha med sjömansmönster på sina kostymer. Det pratas mycket i branschen om att han stjäl mycket idéer och låtar från andra.
Är det möjligt för en såpass "unik" röst att ta lektioner såpass att den vanliga röstklangen inte slår igenom? Har visserligen aldrig hört Håkan sjunga på engelska men det känns som om han borde behålla stilen mellan språken...Har tittat i efterhand på gårdagens program. Korpen tror jag är Håkan Hellström. En av ledtrådarna var 88 , H är åttonde bokstaven i alfabetet, 88 var gjort av rep med det mönster Håkan brukar ha med sjömansmönster på sina kostymer. Det pratas mycket i branschen om att han stjäl mycket idéer och låtar från andra.
Är det möjligt för en såpass "unik" röst att ta lektioner såpass att den vanliga röstklangen inte slår igenom? Har visserligen aldrig hört Håkan sjunga på engelska men det känns som om han borde behålla stilen mellan språken...
Det som talar emot det är att det inte är meningen att det ska vara nu aktiva, etablerade artister som ska vara med, utan att det ska vara personer som främst är kända för något annat än just sång.Korpen tror jag är Håkan Hellström