Martini & bernstein ??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Angela
  • Startdatum Startdatum
A

Angela

hej,,undrar allt om dessa hingstar..Vad lämnar de för avkommor ,både bra och dåligt är av intresse.
MVH :love:

Sv: Martini & bernstein ??

glömde fråga också vad ni tror om en avkomma martini-bernstein?

Sv: Martini & bernstein ??

Jag har en med stammen "tvärtom", Bernstein-Martini.
Martini har väl inte gett så mycket egentligen, men jag har ett avelssto efter honom som lämnat oerhört bra avkommor (bättre än sig själv) och jag vet fler med Martini som morfar som blivit himla fina.
Personligen gillar jag modellen på Martini-hästar, de får ofta fin utstrålning och präglas ganska mycket på sin pappa.
Bernstein har ju nedärvt sig mycket bra och har lämnat mycket fina avkommor som placerats bra i div unghästchampionat m.m.

Liknande trådar

Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 428
Senast: Nikan
·
Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 015
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka