Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ååh . Med tanke på att du nämner pälsriktningsfel och har uppfödning så gissar jag på att du ställer ut?Jag har ett gäng här hemma
Japp, jag ställer ut Alla bokstäver framför deras namn är utställningstitlar och mina marsvin har varit Bästa pet inom min lokalavdelning i fyra år, men i år kommer vi att bli slagna tyvärr. Det är dock sällan jag ställer i annat än pet men Nathalie planeras att ställas i ras och Mira blev Bästa ostandard i Sverige förra året.Men ååh . Med tanke på att du nämner pälsriktningsfel och har uppfödning så gissar jag på att du ställer ut?
Mina två kommer ifrån uppfödare, men kom hit som omplacering
Mina kommer ifrån gosarnas marsvinJapp, jag ställer ut Alla bokstäver framför deras namn är utställningstitlar och mina marsvin har varit Bästa pet inom min lokalavdelning i fyra år, men i år kommer vi att bli slagna tyvärr. Det är dock sällan jag ställer i annat än pet men Nathalie planeras att ställas i ras och Mira blev Bästa ostandard i Sverige förra året.
Var kommer dina ifrån?
Jag har ev. en californiakull på gång, men jag vill inte ha california i den Dominik är Sveriges (nordens?) första californiacoronet vad jag har förstått
Vi får se vad som kommer ut Mamma är aa bb C- Eep Pp Ss, med möjlighet för blekanlag på c-locus och liten möjlighet för annat än E. Pappa är aa B- C- ee Pp med möjlighet för blekanlag han också. Om ungarna ärver mammans E så kommer det inte synas om de är cali eller inte för då kommer de antingen bli svarta eller lilacÅh det låter intressant! Du får gärna hojta om det trots att du inte vill ploppar ut någon california
Vi får se vad som kommer ut Mamma är aa bb C- Eep Pp Ss, med möjlighet för blekanlag på c-locus och liten möjlighet för annat än E. Pappa är aa B- C- ee Pp med möjlighet för blekanlag han också. Om ungarna ärver mammans E så kommer det inte synas om de är cali eller inte för då kommer de antingen bli svarta eller lilac
Genetik är kul! Men förstår att bokstäver är lite överkurs för någon som inte avlar. Men det är 50% chans (risk ) för cali, och sedan 50% att det inte syns att de är cali.Jag är sämst på marsvinsgenetik! Men förstod kontentan av det hela i alla fall
Det finns egen liten bro för marsvin till Trapalanda , Ai är välkommen dit,heartIdag fick min underbara älskade Ai somna in
Det finns egen liten bro för marsvin till Trapalanda , Ai är välkommen dit,heart