Marsvin ute nu

_Runaway_

Trådstartare
Ja mina små (mar)svin går ute på dagarna nu när jag får lov imorgon. Dom njuter i fulla drag och jag undrar om de kan vara ute på natten också? Buren är typ en meter över marken (=inte fuktigt?) och de har ett trähus. Har typ en halv dm spån och sen massa halm i och runt sovhuset. Huset är inte helt tätt med inga stora springor direkt. Kan dom bo ute?

Sv: Marsvin ute nu

Jag tror nog att de skulle klara det, men skulle däremot pga av att jag är en klemmig matte inte våga det :p

hehe, just det! Jag är också sån. Skulle väl ligga och vända mig hela natten och tänka på hur kaaallt och hemskt dom har det där ute..

HAr redan haft dom ute en natt men jag tror jag väntar ett tag till tills dagarna iaf blir varmare. Ska ta med dom till pappa i elgen och samtidigt hämta min utebur. Då får de lov att sova ute. ;) När jag hade dem ute sob´v de i sin innebur ute på balkongen men nu ska jag ha en riktig bur på ben med hus , rikligt med spån och halm! :D

Liknande trådar

Däggdjur Bakgrund: 2 hanar nu 3 år flyttade hit i somras som sällskap åt vår nu 2 åriga hane,eftersom han gått ensam sedan vi tog över honom i...
Svar
5
· Visningar
1 581
Senast: oz_joj
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 361
Senast: cassiopeja
·
Däggdjur För drygt ett halvår sedan tog jag över 2 marsvin från en familj där det visat sig finnas allergi. För att göra en lång historia kort...
2
Svar
38
· Visningar
2 775
Senast: Scandi
·
Däggdjur Tänkte bara höra hur många här som har sina kaniner ute året runt? Nu menar jag inte i en bur, utan verkligen UTE. Jag har två...
Svar
7
· Visningar
7 264
Senast: eyz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama