Marsvin på grönbete

Tviggy1081

Trådstartare
Härliga bilder eller hur? :love:
Va tvungen att ta lite kort när de va ute o "mumsade" :)
Coroneten heter Goding och korsningen heter Bullen söta va?
2540056.jpg

2540057.jpg

Mysigt! ALLA mina 27 marsvin har varit ute idag och mumsat gräs och maskrosblad :cool:

Söta marsvin med jätte gulliga namn :love:
Mina 4 grisar har också fått komma ut och äta gräs och det älskar dom.

Jodå, jag ska knäppa kort på dom nästa gång dom är ute....största flocken är ju honorna, 13 st. Ser rätt häftigt ut när alla är ute i sin bur :love:

dina marsvin påminner om mina vad är det för raser??
JAg fick aldrig veta mina för dom e köpta på en djuraffär.

Vad härligt det ser ut!
Mina två grisar har tyvärr inte fått komma ut än (saknar utebur för tillfället) men jag har plockat in godsaker åt dem!

Just nu spöregnar det och är kallt här i Falun så det dröjer nog några dagar innan dom får gå ut igen :(

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 003
Senast: Bison
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 693
Hundträning Hej. Jag har en liten chihuahua på 9 veckor imorgon. Jag har 3 saker jag vill ha lite tips och råd för :) Han har varit hos mig en vecka...
Svar
15
· Visningar
3 508
Senast: Tiger tok
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka