S
Silferhjelm
Mitt marsvin, Loke, har fått ett sår på sin tass. I början var det ett öppet sår och jag tvättade det, tog bort allt var och så. Men det blir ändå inte bättre. Jag är villrådig och vill bara att han skall må bra, men jag har inte råd att ta honom till en veterinär. Inte denna månad i alla fall. Vad skall jag göra?
Jag har ett till marsvin som heter Tore och de har aldrig bråkat förr, men nu när Loke är skadad så tror jag att Tore ser sin chans att bli ledare, så nu bråkar de väldigt mycket. Jag kan inte ha dem i samma bur och jag är hemskt orolig över detta. Båda har dessutom sellnic som jag håller på att behandla. Kan det vara att de är stingsliga på grund av det? De har aldrig bråkat förut, de har varit bästa vänner.
Hjälp mig, svar önskas så fort som möjligt.
MVH/ Malin
Jag har ett till marsvin som heter Tore och de har aldrig bråkat förr, men nu när Loke är skadad så tror jag att Tore ser sin chans att bli ledare, så nu bråkar de väldigt mycket. Jag kan inte ha dem i samma bur och jag är hemskt orolig över detta. Båda har dessutom sellnic som jag håller på att behandla. Kan det vara att de är stingsliga på grund av det? De har aldrig bråkat förut, de har varit bästa vänner.
Hjälp mig, svar önskas så fort som möjligt.
MVH/ Malin