Marsipanhäst

Sv: Marsipanhäst

Vi har i alla fall.Och dom flesta som jobbar med marsipan är ena jäklar på att göra saker om det inte finns formar,du kan inte tänka dig vad folk beställer på tårtor och annat :D

Det kan också finnas på en godis/choklad butik.(menar en sådan som säljer praliner tex)

551.jpg

Jag visste inte ens att det fanns! Men hittade den här samt beskrivning här
http://www.kalasdags.se/blogs/kalasbagerskan/index.htm?tag=144

Vi har i alla fall.Och dom flesta som jobbar med marsipan är ena jäklar på att göra saker om det inte finns formar,du kan inte tänka dig vad folk beställer på tårtor och annat :D

Det kan också finnas på en godis/choklad butik.(menar en sådan som säljer praliner tex)
ok. Vi har ju ett hovkonditori här i stan. Borde inte dom klara av att göra en häst? Hovarna åtminstonde

;)

Liknande trådar

Tjatter Funderar på att ge bort sjöapor i julklapp till ett gäng barn i jul. Är det någon här som har erfarenhet av dem? Tycker barnen de är...
Svar
7
· Visningar
757
Senast: soom
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
713
Senast: Tilly_85
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
890
Senast: Gunnar
·
Fritid På gymmet har de raka pinnar av trä som är ganska långa. Jag skulle vilja ha en sån hemma då jag behöver det till några rehabövningar...
Svar
7
· Visningar
351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka