marrodales O´connor???

ancan

Trådstartare
Någon som vet något om denna fina new forest hingst???

Jag såg honom löshoppa förra året på hingstvisningen och blev helt frälst!!!

Är han så där smäcker och rörlig nu med, ett år äldre?

Är det någon som väntar föl efter honom nu i vår??? Som har umgåtts med honom "live"??? Hör av er till mig, jag funderar skarpt på att betäcka mitt sto med honom.

Hon har en tvåråring efter Sörbys Oboy som är jätteläcker, trevlig i temperamentat och rör sig helt ok, men blir nog ganska så grov...

Någon annan som har bra förslag på annan new forest hingst som skulle passa. Hon är efter Gandhi/Hiawatha, har vinster i LA hopp... är 140 hög och ganska grov... Förretsen - hon är riktigt mörkt svartgul till färgen...finns det någon hingst med gulbruna anlag godkänd??? Givetvis ska han vara snygg också...

Sv: marrodales O´connor???

Finns det verkligen inte någon som vet något om denna "pudding"???

Marrondales o´connor står i linköping på kungsbro hos rebecca cassel. Madeleine Lööf kommer att tävla honom och fixar han sitt bruksprov om 14 dagar kommer även stationen vara på kungsbro. Han är en underbar häst mycket personlig och trevlig med ett underbart temperament. Där väntas avkommer efter honom i år och vi väntar med spänning. Han är helt klart att rekomendera. Mvh Moe

Han är verkligen en pudding. Sällskaplig och trevlig i tempramentet. Showig och rörlig på dressyrbanan. Pigg och talangfull på hoppbanan. Första helgen i juli skall han till "Börjes Cup" i Tingsryd. Han kommer också till NF mästerskapen.

Hur har det gått för honom, någon som har en bild?? Vill ha en lättare nf-hingst till mitt sto nästa år.

//SKrutt

Hur har det gått för honom, någon som har en bild?? Vill ha en lättare nf-hingst till mitt sto nästa år.

Han är duktig och har två regionala hoppvinster i Lätt B. Han skall tävlas i ungponnychampionatet på New Forestmästerskapen. Planen är att han skall hoppa Lätt A i höst och tävlas några dressyrklasser.

Han har betäckt ganska mycket i år och flera stora uppfödare har intresserat sig för hans blod.

På Svenska New Forestföreningens hemsida finns fina bilder av Yvonne Karlsson från bruksprovet i våras.
Marrondales O´Connor, bruksprov 2005

Åstratorps NF stuteri hemsida finns bilder på två av hans avkommor födda i år. De ser lovande ut.

Jag har fler bilder i min dator. Skicka gärna privat meddelande så epostar jag. Väntar fortfarande på att lyckas ta den perfekta hoppbilden under ryttare

Tack, har tittat å han verkar ju intressant och spännande.

//Skrutt

På New Forestmästerskapen blev han 3´a i ungponnychampionatet och bästa 5-åring. Exteriört slog han till med 99789=42 p och Näst bästa hingst. :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

Liknande trådar

Avel Någon här som kan hjälpa mig... jag håller ju vanligen på med halvblod, men har ju kvar ett ponnysto sedan barnen slutade tävla ponny...
Svar
3
· Visningar
921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka