marodören !!!

H

HeRomer

Har en liten vovve som bara ääälskar att döda alla leksaker hon har :D
Hittar oftast en ny leksak varje dag som hon tömt på stoppning eller bara allmänt dödat:angel:

Visa era bilder där hunden gått lös :idea: :rofl:

Sv: marodören !!!

He he har ingen bild på det men jag känner väl igen ditt golv;) Så där ser det ut ganska ofta hemma hos mig:D

Haha.... så det är inte bara min hund som har hyss för sig... denna gång var det en stackars flodhäst som fick mista livet.. :crazy:

IMG_1972.jpg

Var glad så länge det bara är leksaker...
Rekordförsök i antal bitar man kan dela upp en bädd i.:D
DSC01184.JPG

Ja eller hur!!!:rofl:
Dom e världens sötaste, kanske inte just då men annars;)

Ååh, exakt sådär fann jag min nyinköpta bädd förra året också.
Visst är det (h)underbart? ;)
Numera är det ingenting som käkas upp eller slits sönder här hemma.

Dock har dom enbart ben inomhus, leksaker och dyl utomhus.

Våran gyllende regel : Inget bus, inomhus!

Kl-

Underbart! :rofl:

Vem var det, vars hund hade gått lös på en pappersrulle eller va det va.. Det va nån som visade bilder på en jätteröra för lääängesen. Flera årsen.
Jag skrattade åt det länge.. Nån som minns?

HeRomer o Lilljessicah:
Rest in peace, kära bädd. Född (inköpt) 2007-10-30, Död 2007-10-31 :D

Kl-

Underbart! :rofl:

Vem var det, vars hund hade gått lös på en pappersrulle eller va det va.. Det va nån som visade bilder på en jätteröra för lääängesen. Flera årsen.
Jag skrattade åt det länge.. Nån som minns?

har nog missat detta..

*kl*
Det fanns en tråd om hur en el. två risen .... (kan inte stava det andra) som hade gått lös på två små halmgrisar, :rofl::rofl::rofl:

Vad jag garvade, tror det var precis före julafton också, det såg ut som ett bombnedslag.

Kan det ha varit Grana?? :o

*kl*
Det fanns en tråd om hur en el. två risen .... (kan inte stava det andra) som hade gått lös på två små halmgrisar, :rofl::rofl::rofl:

Vad jag garvade, tror det var precis före julafton också, det såg ut som ett bombnedslag.

Kan det ha varit Grana?? :o

Kan det vara det jag tänkte på då?.... :confused:

JAg vet iaf att det va KAOS...
Men det var något med nått papper oxå.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 730
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 655
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: Nova123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka