Är så sjukt trött på uppfödare som tror att de är de enda i hela världen som säljer bra hundar. Försöker köpa en vakthund av en speciell rätt ovanlig ras som jag har fantastiska förutsättningar för (hundgård på 3 ha plus att den får vara inne hos oss när den vill). Jag blev så snorkigt bemött eftersom uppfödaren minsann är ensam om rasen i Sverige och om jag vill ha ynnesten att köpa av henne måste jag dela på facebook och smöra för henne i et halvår för att eventuellt få köpa.
Det tog 10 minuter på google att få tag på en välrenommerad kennel i annat västeuropeiskt land och köpa en född valp.
Man är aldrig ensam om någonting.
Sedan är ju tiderna helt sjuka. Fick erbjudande om valp från ej SKK, ej HD kollad labrador tik för 30 papp, försökte låta bli att gapskratta. Både SKK och andra är helt galna.
Innan ni säger att det är sten i glashus, jag är iaf trevlig mot mina valpköpare och de sätter priserna själva.
Det tog 10 minuter på google att få tag på en välrenommerad kennel i annat västeuropeiskt land och köpa en född valp.
Man är aldrig ensam om någonting.
Sedan är ju tiderna helt sjuka. Fick erbjudande om valp från ej SKK, ej HD kollad labrador tik för 30 papp, försökte låta bli att gapskratta. Både SKK och andra är helt galna.
Innan ni säger att det är sten i glashus, jag är iaf trevlig mot mina valpköpare och de sätter priserna själva.