Manuel Martinez

Sv: Manuel Martinez

De har som vanligt överdrivit lite, otäckt i alla fall. Martinez har troligtvis känt att det inte stod rätt till för han hade börjat pulla upp hästen då hästen först snubblar till och på väg upp igen skickar Martinez upp och över sig framåt, sen störtar hästen och slår en volt och landar på Martinez ben som jag förstod det, gjorde säkert inte mindre ont för det :crazy: men tur att hästen inte landade på hela honom....

fast expressen var lite "roliga"...

tränaren var ute och sprang med hästen och den föll över tränaren :D

alltid tråkigt med såna historier :(

Hoppas MAnuel mår efter omständigheterna bra och att han repar sig fort...

ngn som vet vilken häst det var?

vet vilken häst det var, de sa det på TV. Kom precis från "mitt" stall där han varit konvalescent.
Jättefin o go häst. Tråkigt:cry:

var det inte lillasyster (Happy Taste ?) som bröt benet under löp på Jägersro i höstas, eller är det jag som blandar ihop hästar ?

:( :(

Jag var där och såg det och det såg riktgt illa ut när han föll.
Som jag har förstått försökte han pulla upp hästen eftersom det vinglade med bak farten hade dock sjukigt. men fallet såg inte alls trevligt ut. tur att att han klarar sog med ett brutet ben och att det inte händer något med ryggen el nacken . Vi får hoppas han krya på sig och kan rida så snart som möjligt igen men trogligt viss tar det ett tag just att det ska hända fre den 13 e:(

:( :(

Jag var där och såg det och det såg riktgt illa ut när han föll.
Som jag har förstått försökte han pulla upp hästen eftersom det vinglade med bak farten hade dock sjukigt. men fallet såg inte alls trevligt ut. tur att att han klarar sog med ett brutet ben och att det inte händer något med ryggen el nacken . Vi får hoppas han krya på sig och kan rida så snart som möjligt igen men trogligt viss tar det ett tag just att det ska hända fre den 13 e:(

tänkte just skriva det... fredagen den 13:e...

usch man blir så berörd när sånt här händer... illa pålle :(

tänkte just skriva det... fredagen den 13:e...

usch man blir så berörd när sånt här händer... illa pålle :(

uschh ja det var inte helt roande att gå upp på bannan och gå jobb sen.
Har sett en del fall mestadels på hinder då.och fallit en gång själv men inte i den hastigheten el så.
Men det var verkligen hemsk att se hästen bara dö så där uschhh stackare och stackas manuel M
man funderar nästan på att stanna inne i kväll och se film fre den 13 scary:(

Liknande trådar

Äldre "Efter Nordiska motståndsrörelsens första maj-demonstration i Falun – nu säger SD-politikern Elvine Lindell att hon tycker att...
2
Svar
28
· Visningar
1 482
Senast: mandalaki
·
Utrustning Hej! Jag har ett Brenderup släp där den övre luckan baktill inte är så genomtänkt. Det är som en glipa runtom och rinner in vatten...
Svar
9
· Visningar
1 734
Fritid Jag har två gamla lindar. Uppskattningsvis gott och väl 100 respektive 70-80 år si sådär. De står med 8-10 m mellanrum och...
Svar
2
· Visningar
3 377
Senast: lady_vip
·
Äldre En 15-årig flicka blir våldtagen efter en fest i en lägenhet av 6 jämnåriga pojkar. De går in en och en i ett låst rum till flickan som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 820
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar