Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar jag om det inte var lite bra att dressyren sket sig för henne för då hade hon inget att rida för sas utan kunde koncentrera sig på att rida istället.
Var du där??? Såg inte till dig men kul iaf med nollan på hinder...
Ja, det känns lite tjurigt att missa en trolig placering på en hindertyp han aldrig förr krånglat på...men det är ju djur och hur de tänker lär förbli ett mysterium.
Det är bara att ta nya tag, studera tävlingsterminen vildsint och köra hårt igen!
Nope, jag kastade in handduken den här helgen. Börjar bli gammal eller nåt, gött att bara stanna hemma en helg ibland... Har tackat nej till Öved också. (inte med ryttaren då)
Javisst kan åldern spela in men "storstadsnojan" är väl det mest troliga
Men om du ångrar dej så är du välkommen till Öveds
Hade ett par bilder, men vi stod lite illa till just då. 2831 och 2833 borde det vara va?
Hade ett par bilder, men vi stod lite illa till just då. 2831 och 2833 borde det vara va?
Novali: 3098 borde vara ni med va? La till ett par till också.
Ett stopp till och sen hoppade han på 3:e försöket som om han aldrig tänkt stanna....resterande del av banan gick som tåget men gissa om jag var sur...