Sv: mantorp

För min del är jag mest glad över att ambulansen stog sysslolös från första start till sista. :bump:

Var du där???:confused: Såg inte till dig men kul iaf med nollan på hinder...

Ja, det känns lite tjurigt att missa en trolig placering på en hindertyp han aldrig förr krånglat på...men det är ju djur och hur de tänker lär förbli ett mysterium.:grin:

Det är bara att ta nya tag, studera tävlingsterminen vildsint och köra hårt igen! :p

Jag undrar jag om det inte var lite bra att dressyren sket sig för henne för då hade hon inget att rida för sas utan kunde koncentrera sig på att rida istället. :)

Jag funderade på det också, isf ska jag hålla henne långt borta från resultatlistorna på Ryttis, & säga att hon fick skitdåliga dressyrstraff... :angel:

Var du där???:confused: Såg inte till dig men kul iaf med nollan på hinder...

Ja, det känns lite tjurigt att missa en trolig placering på en hindertyp han aldrig förr krånglat på...men det är ju djur och hur de tänker lär förbli ett mysterium.:grin:

Det är bara att ta nya tag, studera tävlingsterminen vildsint och köra hårt igen! :p

Nope, jag kastade in handduken den här helgen. Börjar bli gammal eller nåt, gött att bara stanna hemma en helg ibland... :cool: Har tackat nej till Öved också. :eek: (inte med ryttaren då)

Nope, jag kastade in handduken den här helgen. Börjar bli gammal eller nåt, gött att bara stanna hemma en helg ibland... :cool: Har tackat nej till Öved också. :eek: (inte med ryttaren då)

Javisst kan åldern spela in men "storstadsnojan" är väl det mest troliga :devil:

Men om du ångrar dej så är du välkommen till Öveds :D

Javisst kan åldern spela in men "storstadsnojan" är väl det mest troliga :devil:

Men om du ångrar dej så är du välkommen till Öveds :D

Haha, vänta du bara, om ett par år flyttar jag ner till myllan & då lär ni aldrig bli av med mig sen..! :devil: :D

Ångrar mig nog inte, ska till Vellinge i helgen (hoppning, jag kommer inte känna en jäkel!) & sen blir det Ryttis med köttbullen samma helg som Öved. Ryttis är på lagom avstånd för storstadsfjollan vettu... :angel:

Hade ett par bilder, men vi stod lite illa till just då. 2831 och 2833 borde det vara va?

Novali: 3098 borde vara ni med va? La till ett par till också.

Ett stopp till och sen hoppade han på 3:e försöket som om han aldrig tänkt stanna....resterande del av banan gick som tåget men gissa om jag var sur...

ÅHHH, jag förstår om du vart arg. Inga extra morötter till kusen den gången.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Agnes Wallberg tävlar tillsammans med sin ponny Aramis i ridsportsgrenen fälttävlan. Under helgen var de nere i Skövde och...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
124
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18