Mantorp??? Vilka ska och vem vet hur det ser ut?

Novali01

Trådstartare
Ja, vilka ska dit och vem vet hur hindren ser ut i Lätt klass banan i Mantorp? tänkte avsluta säsongen där om det är en juste bana....

Sv: Mantorp??? Vilka ska och vem vet hur det ser ut?

Jag ska nog antagligen starta debutant där med ponnyn, om hon nu inte går super på valla för då kanske jag kostar på mig regional licensen och startar i lätt klass :p

Vet inte hur lättklassen för häst ser ut, men debutanten för ponny är i vilket fall en väldigt schysst bana ;)

Var länge sedan jag var i Mantorp,men det är en väldigt snirkligbana, små sandstigar och lätt att rida vilse...passar nog små smidiga ponnyer bättre än storahästar.

Var länge sedan jag var i Mantorp,men det är en väldigt snirkligbana, små sandstigar och lätt att rida vilse...passar nog små smidiga ponnyer bättre än storahästar.

Ooops! Liten och smidig kan man inte beskylla min 170 kamel för iaf...:rofl::angel:

Jag tkr att det är en bra bana och så små är inte "stigarna", inte så många vägalternativ heller och sen har de ju ett stort fält med hinder på också ;)

Jag var där i våras med Lena, det var en rätt rejäl lätt-bana måste jag nog ändå säga. Och som sagt en hel del smala stigar, och backigt, i skogen..

Jag var där i våras med Lena, det var en rätt rejäl lätt-bana måste jag nog ändå säga. Och som sagt en hel del smala stigar, och backigt, i skogen..

Definiera rejäl? Typ: stora diken, stora oxrar eller vad?

Du, nu är det nog jag som har alzheimers... Jag red ju 100-banan där i våras.. :o

Jag vet inte riktigt om den är lätt eller svår, men det är den enda terrängen där jag INTE fått tidsfel...!

Jag kommer ihåg att det var ett bord med som många reagerade på var maffigt, men det hoppade hästarna väldigt bra på.

Dessutom har de alternativ på ett eller två hinder.

Det var en del maffiga hinder, typ stor låda och ett smalhinder som var efter en BRANT stig i nerförsbacke. LenaH kan väluppdatera, jag lider precis som Emma av Alzheimers Light... :angel:
Det jag minns mest är just att jag tyckte några hinder, inte alla dock, var STORA för & vara lätt klass. (och jag som ändå bara gått ***/**** banor de sista åren :angel: ;) )

höhö, hörni, mamma har precis börjat jobba på demensmottagningen igen efter semestern........ :angel:

*kl*

Ngn som vet hur deras lättbana ser ut för d ponny?
Funderar på att debutera där men har inte riktigt bestämt mig...

Du, nu är det nog jag som har alzheimers... Jag red ju 100-banan där i våras.. :o

Jag vet inte riktigt om den är lätt eller svår, men det är den enda terrängen där jag INTE fått tidsfel...!

Jag kommer ihåg att det var ett bord med som många reagerade på var maffigt, men det hoppade hästarna väldigt bra på.

Dessutom har de alternativ på ett eller två hinder.

Ja, käre barn och JAG tycker att JAG har alzheimers??? Messade inte vi hela förmiddagen och du lyckades undvika att komma ihåg detta då????:rofl::rofl::rofl:

Nja, jag tror du är rädd för konkurrensen och det var därför du försökte få mig att ta debutant istället...*fniss*:devil:

måste bara fråga... älskar att titta på fälttävlan och undrar när mantorp är?? Läste nåt om Valla med, är det valla i Linköping?:confused: Trodde nämligen att det var nedlagt...

måste bara fråga... älskar att titta på fälttävlan och undrar när mantorp är?? Läste nåt om Valla med, är det valla i Linköping?:confused: Trodde nämligen att det var nedlagt...

Mantorp är den 29- 30 september.
Visst ska valla ha fälttävlan :d Debutant för ponnyer har de, och ja det ligger i linköping.
Valla har den 19 Augusti

Hoppas att du fick alla svar du behövde :D

Hejhej:)
Vet någon vad det är för hinder för d-ponny i debutantklassen??:)
skriv alla hinder om du kan:)
är det mycket hinder hästarna tittar till på??
är hindrerna breda?
vad är det för vatten hinder??
och allt man vill veta :D
snälla svara på mina frågor:angel:

Tror att det finns bilder på många av deras hinder på hemsidan

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka