manen slits....

Tofzen

Trådstartare
några tips på hur man får manen att växa fortare???? den längden min ponny (Sally) har på manen nu ser bara dum ut :meh: (tycker jag) och den slits så mycket, har provat att ha den flätad och använt nån spray som gör ”roten” starkare men det funkar inte :( några tips på saker som gör att det växer fortare? eller stärker ”roten” eller något sånt???:confused::D (vet att den behövs borstas

Jag brukar ha pälsglans i både man och svans och inte borsta dem så mycket. Pälsglanset gör att det inte sliter så mycket eftersom fingrarna glider rakt igenom pga pälsglanset :)

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 011
Senast: Gunnar
·
L
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: Pilot
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka