Manduca igen

Sv: Manduca igen

Ja vi använder väpnarluva, jag är väl medveten om skillnaden. :)

Kanelbulle, vi kan ju öva på nån fika? :)

Jag brukar se de här trådarna tidigt men verkar ha missat just den här....

Hur som haver, ska ni ses och öva kommer jag gärna med, jag bär min minsta dagligen och länge i min Manduca. Slänger upp och ner honom flera gånger per dag så jag kan nog titulera mig expert snart :p:D

Jag är i trakterna med jämna mellanrum, och träffar gärna folk däruppe, så man har nån att umgås med, mer än svärisarna ;)

Då ska jag se till att sambon vill åka till sina päron en tisdag, så jag kan hänga på er en dag då! Om jag får det förstås?

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 932
Träning Min häst är tre år,"inriden" sent höstas,sen vilat fram tills Januari,sen riden enstaka gånger Januari/Februari,sen stått pga halka...
2
Svar
23
· Visningar
4 018
Hästhantering Jag använder en kär väns nick så vet ni vem jag är annars så håll det för er själv. Idag hände något som jag inte vet hur det gick till...
2
Svar
26
· Visningar
4 462
Senast: skuggi
·
Ridning Behöver hjälp med min foderhäst, hon har börjat att vägra gå framåt i ridningen. Hon har alltid varit lite seg vid ridning och har...
Svar
19
· Visningar
2 108
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama