Status
Stängd för vidare inlägg.

alazzi

Trådstartare
Dvs att man har en rund figur som kan se ut lite hur som helst. Lägger in ett exempel, används det i Sverige? Hade aldrig sett det innen vi flyttade till Tyskland.
images
 
Sv: Mandalas

Jag fattar inte heller :) - men mandala betyder ring va? (vet jag bara för att jag hade en kille på gymnasiet som spelade i ett dödsmetallband som hette Mandala :D )
 
Sv: Mandalas

Sådana älskar barnen på vår skola att färglägga, de finns bla i en bok om Mandalas för barn att kopiera ur. Rätt bra för motoriken på små barn...
 
Sv: Mandalas

Om du söker på google så finns det massor av gratis mandalas att ladda hem:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 958
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
788
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp