Jag har ju en partner och jag älskar massor och verkligen inte vill byta ut, och vi hittar på massor med roliga saker tillsammans. Jag säger bara att när jag är singel, så har jag egentligen ett roligare liv. Jag trivs med mitt liv som sambo, men jag blir liksom mer tråkig. Den där sprudlande partyprinsessan jag är som singel, blir ju mer stillsam som sambo liksom. Jag nöjer mig med hemmakvällar, istället för att vara ute och dricka drinkar på stan.
Och nä, när jag varit singel har jag inte direkt saknat närhet. Oftast för att jag haft någon kk eller liknande. Jag har aldrig känt mig ensam som singel heller, eftersom jag har så mycket tjejkompisar som är singlar så har jag alltid haft någon att hänga med utan att känna mig som femte hjulet. När man är singeltjej får man dessutom mycket fler inbjudningar till tjejhelg i Sälen, tjejhelg i Barcelona, tjejhelg på spa, tjejmiddagar, roliga events på Make Up Store någon vunnit, etc, etc. Och man är ju mer tillgänglig som singel, eftersom man inte vill spendera tid med någon sambo. Nu när jag har sambo vill jag ju spendera tid med honom. Den tiden finns ju över till andra människors förfogande när jag är singel, varpå jag träffar mer kompisar och hittar på mer grejer med dem.
Min sambo skulle absolut inte hindra mig att festa med mina tjejkompisar, och det gör jag ju titt som tätt också. Men det är ju inte alls samma sak att festa när man är i ett förhållande som när man är singel. Känslan är helt annorlunda.