Man ska inte....

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Narcissa__Malfoy

...kasta sten i glashus.

Just nu pågår tävlingar på Öveds kloster här i skåne och vissa som pratade om inte iordningsställda hästar är där och tävlar och tittar.

Undrar vad de själva tycker nu när vissa av dessa hästar inte kom runt terrängen? Tycker en viss "Gammal man" även att hans idol har icke iordningsställda hästar?

Nu kanske han äntligen fattar att det kan hända alla att hästarna inte riktigt går som man planerat. :smirk:

Man ska passa sig för vad man säger.... :angel:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Man ska inte....

Narcissa__Malfoy skrev:
...kasta sten i glashus.

Just nu pågår tävlingar på Öveds kloster här i skåne och vissa som pratade om inte iordningsställda hästar är där och tävlar och tittar.

Undrar vad de själva tycker nu när vissa av dessa hästar inte kom runt terrängen? Tycker en viss "Gammal man" även att hans idol har icke iordningsställda hästar?

Nu kanske han äntligen fattar att det kan hända alla att hästarna inte riktigt går som man planerat. :smirk:

Man ska passa sig för vad man säger.... :angel:

Blir ju nyfiken när du säger så... vi körde hem vid 1, stannade inte över terrängen. En dag imorgon också.
Hur blev slutresultatet för 4-åringarna?
Lite dåligt att Equipe inte kan ha något resultat ute. Lite kunde de iallafall lagt ut...
men varför ska det fungera när nästan inget annat funkade på plats? :angel:

Har du inte lärt dig min kära vän att när någon annan misslyckas så är det det fel på hästen, ryttaren, träningsupplägget mm men när man själv misslyckas så är det olyckliga omständigheter och otur såsom fel på underlaget, vädret, publiken, banbyggaren mm. ;)

Ja just det...hur har jag kunnat missa det egentligen? ;-)

fälttävlansnisse skrev:
Hör och häpnad nu finns det både resultat och starttider för i morgon på equipes hemsida ;) :banana:

Ja, det var ju fantastiskt med resultat och starttider.

Måste berätta att 4-årschampionatet vanns av den mkt fine Fernet af Kreffe. Bild på honom och Johan från terrängen lägger jag här också.
Måste tillägga att jag köpte Fernets mor i våras, hoppas det föds fler så fina avkommor hos mig undan henne. :D
/Pooh

fernetovedhinder.050917.jpg

Haha, huvudet på spiken!!! :D Visst är det så.. Så lätt att prata när det går dåligt för andra men pratar tyst (inget alls?) när det går dåligt för dom själva :smirk:

Finns en tåd på Gnägg, av ia_ själv läs den så kanske det framgår varför det gick som det gick...

Löjligt att ständigt hålla på´att hacka så här :mad:

Tja...läs Zlatans svar...det är ju alltid så när det går dåligt för vissa.

precis vad du är det :crazy:

vad har ia_ med gammelns trådar att göra..?? skall man ta ansvar för vad alla man känner eller är involverad i gör??

Nja..nu är det ju inte bara Gammeln som hållt på att klaga om inte iordningsställda hästar utan även ia.

Som sagt....Man ska inte kasta sten i glashus. :smirk:

men då har du väl läst hennes inlägg som fan läser bibeln i såfall....
..vilket jag inte är förvånad över heller....för det ni VILL se, det ser ni ..whatever

Ni är ungefär lika tjafsiga båda två låser tråden för annars tar det aldrig slut

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 729
Senast: xfie
·
Hästhantering Dottern tävlar ridskoleponny. I höstas åkte vi några gånger och då tog lastningen 5-10 min men han gick på tillslut. Igår var han en...
Svar
0
· Visningar
1 799
Senast: Ninnurur
·
Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
3 238
Senast: Grazing
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 428
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar