MiniLi
Trådstartare
Alltså jag kräks på det här. Det bara väller upp fler och fler fall där män inom hästsporten begår övergrepp. Det senaste fallet med en man som nu sitter häktad är ju toppen på isberget. Jag följer en tråd på flashback som handlar om just det fallet (folk på flashback är ju bra på att snoka reda på förundersökningsprotokoll osv) och i den tråden namnges en lång radda män som på olika sätt begått och begår olika typer av sexuella övergrepp mot unga tjejer. Även namngivna kända och omtyckta personer som hjälper till att mörka.
Vad ska man göra för att det här ska få ett slut? Går det att påverka ridsportsförbundet på något sätt? Tipsa tidningarna?
Jag är inte inne i dessa kretsar så jag hör ju bara typ fjärdehandsuppgifter, men om så bara en liten del av detta är sant så vill jag bara gå och gömma mig någonstans..
Vad ska man göra för att det här ska få ett slut? Går det att påverka ridsportsförbundet på något sätt? Tipsa tidningarna?
Jag är inte inne i dessa kretsar så jag hör ju bara typ fjärdehandsuppgifter, men om så bara en liten del av detta är sant så vill jag bara gå och gömma mig någonstans..