Mamma till hermelin

antiloop8

Trådstartare
Jag har blivit mamma till en liten hermelinpojke :banana: :banana: :banana:

Han har fått det vackra namnet Calibra. Han är svart och jätteliten! Hur sör som helst!! :love: :love:

Någon mer som har hermelin?

Sv: Mamma till hermelin

Paradiset - din dvärghare är ju supersöt, fast mest förälskad är jag dock ändå i Camomill :love:.. han är ju fantastiskt söt!

Åh, bild? :love:

Är lite sugen på hermelin, men dess popularitet verkar ha minskat. överallt är de ju bara Löwen och Dvärgvädur. inget fel i de, men hermeliner är ju också så söta..

har haft en hermelin :)
han var heelt underbar. min första kanin som jag fick när jag var 7 år :)
han finns tyvärr inte längre :( men han blev lite mer än 10 år :)

Åh, bild!? :D

Jag har en liten hermelinpojke som är världens sötaste :D
Men, som vissa hermeliner är, är han rätt osocial, kan acceptera gos men springer helst omkring på golvet och buusar ;)

Bild kommer så fort jag får tillbaka min digitalkamera :)

Min lilla hermelin är sjukt social, efter bara en dag så hoppar han i handen när man sträcker ner den och vill gärna sitta i knät o titta :) :love:

De kaniner jag har haft innan har ju bara legat helt stilla i knät, men han står på bakbenen o öronen rätt upp :D
Huuuuuur söt som helst :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 977
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 303
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar